Про фірму
WITTCHEN то лідер на ринку ексклюзивних шкіряних продуктів. Фірма була створена в 1990 році Єнджеєм Рафалом Віттхен, який керує нею разом з дружиною Монікою.
WITTCHEN є сімейною фірмою, однією з найбільш знаних марок на європейському ринку. У своїй пропозиції володіє широкою гаммою розкішних продуктів, що характеризуються елегантним стилем, а також ручним виконанням, яке гарантує їх найвищу якість.
Історія

Як розпочалася історія цієї марки? Єнджей Віттхен був молодим хлопцем, коли одержав від свого дідуся незвичайний подарунок — прекрасний, старий шкіряний гаманець. Саме тоді юнак почав цінувати красу шкіряної галантереї також її найвищу якість, яка триває довгий час. Коли декілька років пізніше мусив вирішити, що робити в житті, знав, що хоче зайнятися тим що тривале і міцне — шкіряною галантереєю. Не мав досвіду, але довірився своїй бізнес-інтуїції, яка й до цього часу помагає йому у провадженні фірми. Вирішив ризикнути та інвестувати всі заощадження в проєкт своїх мрій. Знав, що якщо мається йому вдатися, мусить поставити на найкращу якість. Всі гроші вложив в закупку найкращої шкіри, ниток, аксесуарів, а також працевлаштував ремісника, який на початку сам шив всі продукти. Єнджей Віттхен особисто перевіряв якість кожного гаманця. Дбав про те, щоб продукти, що містять підпис його прізвищем, порівнювалися з люксом і найвищою якістю.
Розумів, що у бізнесі враховується індивідуалізм тому сам запроєктувати логотип, який від початку був на кожному пропонованому продукті. Назва фірми повинна була нагадувати про традиції, а також про те, як важлива в його сім'ї була цілеспрямованість в здійснюваних діях. Початково продукти продавалися тільки в околишніх магазинах з галантереєю, однак велика зацікавленість спричинила, що дуже швидко з'явилися перші фірмові салони, на яких гордо розмістився логотип WITTCHEN. З часом WITTCHEN розвивався щораз швидше. Виявилося, що зацікавленість така велика, що мала майстерня не здатна реалізувати всіх замовлень. Тоді продукція була перенесена до Італії, яка славиться з найкращої якості шкір, а також мануфактури та довголітніх традицій.

Це рішення виявилося наступним успіхом марки WITTCHEN. Модні традиції Італії у поєднанні з німецькою дбайливістю про якість і деталі виявилися досконалим сполученням, які до цього дня вибирають тисячі клієнтів по всій Європі.
На початку, в пропозиції WITTCHEN знайти можна було виключно шкіряну галантерею. Саме на цього типу продуктах до нині опираються, базові колекції:

Колекція Italy
Виникла вже в 1991 році, її характерною ознакою є тиснений в шкірі герб фірми. Продукти, виготовлені з м'яких телячих шкір, надзвичайно функціональні та міцні, а широка пропозиція продуктова дозволяє комплектування схожих між собою аксесуарів.

Колекція Арізона
Її характерною ознакою є логотип у формі золотого герба що знаходиться на кожному продукті. Шкіри, котрі використані - дублені натуральним методом, за допомогою мінеральних дубильних речовин є гарантією якості, яка захоплює своїм бездоганним виглядом протягом довгих років.

Колекція Da Vinci
У 1998 році до продажу була введена колекція Da Vinci - найбільш ексклюзивна лінія продуктів марки WITTCHEN. Її пізнавальним знаком є пресований герб марки прикрашеного унікальним, золотим гербом. Досконала подвійна прошивка, гарантує найкращу якість продуктів, які виступають тільки у двох кольорах: класичний чорний та понадчасовий коричневий.

З плином часу фірма почала розвиватися, так виникла перша колекція шкіряних дамських сумок - Venus, створена з думкою про жінок, які шукають гармонії, а також елегантності в аксесуарах виконаних з найбільшою старанністю.
Успіх Venus спричинив, що до продажу попала наступна лінія сумочок — колекція Elegance - що з'являється в продажі два рази в року. Нові моделі завжди збуджують велику зацікавленість серед клієнтів, котрі знаходяться в пошуках елегантних рішень, у згоді з найновішими трендами світової моди.
Так розпочалося швидке розростання компанії. Після сумочок прийшов час на рукавички, шалі, парасольки, взуття, а також високої якості багаж. Протягом років, марка підкорювала ринок наступними інноваційними проєкт, які швидко закінчувалися успіхом.
Сьогодні WITTCHEN це широка пропозиція продуктів, в якій доступні є виняткові колекції сумочок, одягу, парфумів, черевиків, багажу, а також багатьох інших модних додатків як: краватки, косинки, пояси, шапки чи рукавички. Від якогось часу марка розширює свої колекції також для молодших осіб, що цінять оригінальний вигляд, а також сучасну стилістику. З думкою про них виникла, між іншим, колекція сумочок YOUNG. Це сполучення різноманітних стилів, зразків, матеріалів, а також цікавої колористики. Все для того, щоб задовольнити потреби незалежних жінок, що цінять найновіші тренди в моді.
Наступним етапом в розвитку фірми було створення нового місцеперебування фірми, яка своєю архітектурою та дизайном віддає елегантний характер марки. У новому центральному офісі компанії з'явилося місце на виставки — зал Da Vinci, в якій кожен може познайомитися з найновішою пропозицією марки, а також з моделями, які від початку залишаються в передовій групі продажу. У 2011 році фірма відкрила також сучасний логістичний центр, в якому використані були інноваційні системи та технології.

Колекція Signature
Наймолодшим досягненням марки WITTCHEN є колекція Signature, яка блискавично підкорила серця Клієнтів і стала бестселером своєї категорії. Її характерною ознакою є, тиснений на кожному продукті, логотип марки : герб з ініціалами Єнджея Рафала Віттхена, на якому зображені леви, корона та літера 'W', котра символізує першу літеру назви фірми. Колекція створена для елегантних жінок, які уміють оцінити так незвичайно витончену стилістику.
Фірма постійно розвивається і доходить до щораз ширшого грона одержувачів. Єдиним постійним пунктом є цінності, яким вірна марка є з початку свого існування, — продукти створені вручну, з найвищої якості італійських шкір, незвичайно міцних та витончених.
На даний момент фірма володіє мережею понад ста стаціонарних салонів, розташованих в цілій Європі, а також посідає інноваційний інтернет-магазин, завдяки якому марка потрапляє до ще більшої групи покупців.
WITTCHEN був оцінений на багатьох площинах, протягом всіх років своєї діяльності. Марка здобула кількадесят нагород, з яких найважливіші ті визнані Клієнтами, що полюбили не тільки якість продуктів, але також високі компетенції працівників, готових допомогти Клієнтам в кожній нетиповій ситуації. Успіх марки мурований є на індивідуальному підході до Клієнта, завдяки якому кожен з них може почуватися винятково.
WITTCHEN є досконалим сполученням найновіших трендів світової моди з класичними формами.