Можна оформити замовлення без реєстрації на сайті.
До кожного замовлення оформленого в інтернет-магазині відправляється автоматичне підтвердження, що містить інформацію про замовлення. Якщо після оформлення замовлення Ви не отримали підтвердження на адресу електронної пошти, будь ласка, перевірте папку спам або зв'яжіться з нами.
У розділі 'Мій акаунт', необхідно скористатися посиланням 'Забули пароль'. На наступному етапі, необхідно ввести адресу електронної пошти. На вказану адресу буде відправлено повідомлення, що містить логін і новий пароль.
Терміни доставки замовлень займають до 8 робочих днів з моменту відправки по всій Україні.
На жаль, немає можливості поєднувати замовлення.
Скасування замовлення можливе тільки до тих пір, поки замовлені товари не були скомплектовані на складі. Якщо замовлення вже скомплектовано, скасування неможливе. Поточний статус замовлення можна перевірити, увійшовши в свій аккаунт або перевіривши повідомлення на електронній пошті від інтернет - магазину. Для скасування замовлення, будь ласка, відправте інформацію за допомогою форми зворотного зв'язку, вказавши номер замовлення, або зв'яжіться по телефону з відділом обслуговування клієнтів.
Інформація про поточний статус замовлення доступна після входу в розділ "Мій обліковий запис" (тільки для зареєстрованих клієнтів). Крім того, на адресу електронної пошти, вказану при оформленні замовлення, будуть відправлені повідомлення з інформацією про поточний статус замовлення. Якщо замовлення має статус "відправлене", це означає, що посилка була відправлена. Доставка буде займати до 8 робочих днів з моменту отримання повідомлення з інформацією про відправку і номером відстеження посилки.
Неможливо вказати дві адреси доставки для одного замовлення. Будь ласка, зробіть окремі замовлення.
Вартість доставки-250 грн.
При замовленні від 2.990 грн. - безкоштовна доставка.
Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу кур'єрської служби, в тому числі, за час доставки товару. З метою зазначення часу доставки, просимо зв'язуватися з відповідним відділом кур'єрської служби.
Кур'єри, які доставляють посилки не зобов'язані зв'язуватися по телефону з одержувачем, але вони часто використовують цю форму зв'язку з метою уточнення подробиць доставки.
Номер посилки і посилання до відстеження будуть відправлені в електронному повідомленні, що підтверджує відправку замовлення.
На жаль, неможливо вказати дві адреси доставки.
До кожного оформленого замовлення виставляється рахунок-фактура на підставі даних, зазначених під час оформлення замовлення. Рахунок-фактура виставляється в момент відправлення замовлення і внесення змін до даних, зазначених у рахунку-фактурі, неможливе.
Претензію за якістю, необхідно відправити на електронну пошту shopua@wittchen.com, в листі слід вказати номер замовлення в інтернет-магазині WITTCHEN, назву і артикул товару неналежної якості, за яким пред'являється претензія, опис пошкодження і фотографії бракованого товару. Після отримання претензії, відділ обслуговування інтернет-магазину WITTCHEN, направить Ваше повідомлення у відділ рекламацій на розгляд звернення. Ви будете проінформовані про прийняте рішення в повідомленні на електронну пошту.
Претензії розглядаються протягом 14 днів з моменту отримання інтернет-магазином звернення на електронну пошту shopua@wittchen.com
Клієнт має право повернення придбаного товару протягом 14 днів від дати отримання посилки.
Якщо ви хочете повернути товар, будь ласка, зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів по телефону або надішліть інформацію на електронну пошту shopua@wittchen.com - консультант відділу обслуговування проінформує Вас про кроки, які слід зробити для здійснення повернення.
Поверненню не підлягають товари, які мають сліди використання, дефекти і не мають фірмової упаковки та етикетки. Товар, що повертається повинен бути в такому стані, в якому він був відправлений клієнту.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 30 днів (з моменту отримання товару на складі WITTCHEN S.A.)