FAQ-часті питання
-
Реєстрація вхід
- Чи я мушу зареєструватися, щоб скласти замовлення?
Можна оформити замовлення без реєстрації на сайті.
- Чи по складенню замовлення без реєстрації я отримаю пітвердження на мейл?
До кожного замовлення оформленого в інтернет-магазині відправляється автоматичне підтвердження, що містить інформацію про замовлення. Якщо після оформлення замовлення Ви не отримали підтвердження на адресу електронної пошти, будь ласка, перевірте папку спам або зв'яжіться з нами.
- Забули свій пароль?
У розділі 'Мій акаунт', необхідно скористатися посиланням 'Забули пароль'. На наступному етапі, необхідно ввести адресу електронної пошти. На вказану адресу буде відправлено повідомлення, що містить логін і новий пароль.
- Чи я мушу зареєструватися, щоб скласти замовлення?
-
Замовлення
- Які терміни доставки замовлення?
Терміни доставки замовлень займають до 8 робочих днів з моменту відправки по всій Україні.
- Об’єднання замовлень
На жаль, немає можливості поєднувати замовлення.
- Скасування замовлення
Скасування замовлення можливе тільки до тих пір, поки замовлені товари не були скомплектовані на складі. Якщо замовлення вже скомплектовано, скасування неможливе. Поточний статус замовлення можна перевірити, увійшовши в свій аккаунт або перевіривши повідомлення на електронній пошті від інтернет - магазину. Для скасування замовлення, будь ласка, відправте інформацію за допомогою форми зворотного зв'язку, вказавши номер замовлення, або зв'яжіться по телефону з відділом обслуговування клієнтів.
- Чи було відправлено моє замовлення?
Інформація про поточний статус замовлення доступна після входу в розділ "Мій обліковий запис" (тільки для зареєстрованих клієнтів). Крім того, на адресу електронної пошти, вказану при оформленні замовлення, будуть відправлені повідомлення з інформацією про поточний статус замовлення. Якщо замовлення має статус "відправлене", це означає, що посилка була відправлена. Доставка буде займати до 8 робочих днів з моменту отримання повідомлення з інформацією про відправку і номером відстеження посилки.
- Чи можна відправити товари з одного замовлення на дві різні адреси?
Неможливо вказати дві адреси доставки для одного замовлення. Будь ласка, зробіть окремі замовлення.
- Які терміни доставки замовлення?
-
Доставка
- Вартість доставки
Вартість доставки-250 грн.
При замовленні від 2.990 грн. - безкоштовна доставка.
- Чи можу я отримати посилку в зазначений мною час?
Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу кур'єрської служби, в тому числі, за час доставки товару. З метою зазначення часу доставки, просимо зв'язуватися з відповідним відділом кур'єрської служби.
- Чи зв’яжеться кур'єр перед доставкою?
- Відстеження посилки
- Чи можна вказати додаткову адресу залежно від часу доставки?
На жаль, неможливо вказати дві адреси доставки.
- Вартість доставки
-
Рахунок-фактура
- Виставлення рахунку-фактури
До кожного оформленим замовленням виставляється рахунок-фактура на підставі даних, зазначених при оформленні замовлення. Рахунок-фактури виставляються в день відправлення замовлення і внесення змін в дані, зазначені в рахунку-фактурі неможливо.
- Виставлення рахунку-фактури
-
Претензії
- Процедура пред’явлення претензій
Претензію за якістю, необхідно відправити на електронну пошту shopua@wittchen.com, в листі слід вказати номер замовлення в інтернет-магазині WITTCHEN, назву і артикул товару неналежної якості, за яким пред'являється претензія, опис пошкодження і фотографії бракованого товару. Після отримання претензії, відділ обслуговування інтернет-магазину WITTCHEN, направить Ваше повідомлення у відділ рекламацій на розгляд звернення. Ви будете проінформовані про прийняте рішення в повідомленні на електронну пошту.
- Час розгляду претензії
Претензії розглядаються протягом 14 днів з моменту отримання інтернет-магазином звернення на електронну пошту shopua@wittchen.com
- Процедура пред’явлення претензій
-
Повернення
- Коли ви можете повернути придбаний товар?
Клієнт має право повернення придбаного товару протягом 14 днів від дати отримання посилки.
- Як здійснити повернення?
- Які товари не можна повернути?
- Протягом якого часу я отримаю гроші за товар?
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 30 днів (з моменту отримання товару на складі WITTCHEN S.A.)
- Коли ви можете повернути придбаний товар?