094 71-075-00
Пн-Пт 10.00 - 17.00
094 71-075-00
понедельник - пятница 9.00 - 17.00
Интернет Магазин WITTCHEN
0
Магазин мужских и женских аксессуаров Wittchen › Пользовательское соглашение
 

Діє з 22 березня 2022 року.

З положеннями, що діють до 21 березня 2022 року включно, можна ознайомитись тут.

Укладення договору між Покупцем і Продавцем може відбуватися двома способами.

Перед оформленням замовлення Покупець має право обговорити всі положення договору з Продавцем, включаючи ті, що змінюють положення наступних правил. Ці переговори мають бути проведені в письмовій формі та надіслані на адресу Продавця (WITTCHEN S.A., Palmiry, ul. Gdańska 60, 05-152 Czosnów).

Якщо Покупець відмовляється від можливості укласти договір шляхом індивідуальних переговорів, застосовуються наступні умови та чинне законодавство.

УГОДА КОРИСТУВАЧА

§1 Визначення

  1. Поштова адреса - ім'я та прізвище або назва установи, місцезнаходження в місті (у разі поділу міста на вулиці: вулиця, номер будинку, номер дому або квартири; у разі міста, не розділеного на вулиці: назва міста та номер нерухомості), поштовий індекс та місто.
  2. Адреса для рекламації
    Кур'єрська доставка Новою Поштою
    03045 Київ
    Пр.Віто-Литовський, 15, 3-й поверх
    ТОВ 'Скай Логістика'
    тел 067 411 68 68
  3. Вартість доставки – доступна за адресою https://www.wittchen.ua/site/53/dostavka.html перелік доступних видів доставки та її вартість.
  4. Контактні дані:
    адреса: WITTCHEN S.A., Palmiry, вул. Gdańska 60, 05-152 Czosnów,
    електронна пошта: shopua@wittchen.com
    телефон: 094 71-075-00
  5. Доставка - вид транспортної послуги разом з перевізником і вартістю, зазначена у прайс-листі доставки: https://www.wittchen.ua/site/53/dostavka.html
  6. Підтвердження покупки - наприклад, рахунок-фактура, чек, квитанція, видана відповідно до Закону про податок на товари та послуги від 11 березня 2004 року зі змінами та іншими застосованими законами, підтвердження оплати карткою, виписка з рахунку.
  7. Карта продукту - окрема підсторінка інтернет-магазину, що містить інформацію про один товар.
  8. Клієнт-повнолітня фізична особа, яка має повну правоздатність, юридична особа або організаційний підрозділ, що не має статусу юридичної особи, але має дієздатність, що здійснює покупку у Продавця, безпосередньо пов'язану з його підприємницькою або професійною діяльністю.
  9. Цивільний кодекс - Закон про Цивільний кодекс від 23 квітня 1964 р. зі змінами.
  10. Кодекс належної практики - набір правил поведінки, зокрема етичних і професійних стандартів, зазначених у ст. 2 п. 5 Закону про протидію недобросовісній ринковій практиці від 23 серпня 2007 р. із змінами.
  11. Споживач - повнолітня фізична особа з повною дієздатністю, яка здійснює покупку у Продавця, не пов'язану безпосередньо з його підприємницькою або професійною діяльністю.
  12. Кошик - список продуктів, складений з пропонованих в магазині продуктів на основі вибору покупця.
  13. Покупець - і Споживач, і Клієнт.
  14. Місце видачі товару - поштова адреса, зазначена в замовленні Покупцем.
  15. Момент видачі речі - момент, коли Покупець візьме річ у володіння.
  16. Оплата - спосіб оплати предмета договору та доставки, зазначений за адресою.
  17. Закон про права споживачів - Закон про права споживачів від 30 травня 2014 р. (Вісник законів від 2014 р., ст. 827.)
  18. Продукт - мінімальна і неподільна кількість товару, яка може бути предметом замовлення і яка вказана в магазині Продавця в якості одиниці виміру при визначенні його ціни (Ціна/одиниця).
  19. Предмет договору - продукти і доставка, які є предметом договору.
  20. Предмет послуги - предмет договору.
  21. Предмет - рухома річ, яка може бути або є предметом договору
  22. Магазин - веб-сайт доступний за адресою https://www.wittchen.ua/, через який Покупець може зробити замовлення. Показ інтернет-магазину не є пропозицією відповідно до ст. 661 ЦК.
  23. Продавець:
    WITTCHEN S.A., Palmiry, ul. Gdańska 60, 05-152 Czosnów, внесена до Національного судового реєстру, що проводиться районним судом для м. ст. Варшави, XIV економічний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000352760, NIP 951-10-22-154, REGON 011664266.
  24. Система - набір взаємодіючих ІТ-пристроїв і програмного забезпечення, що забезпечують обробку і зберігання, а також відправку та отримання даних через телекомунікаційні мережі за допомогою термінального пристрою, відповідного для даного типу мережі, зазвичай званого Інтернетом.
  25. Термін виконання - кількість годин або робочих днів, зазначені в картці товару.
  26. Договір - договір, укладений поза приміщенням підприємця або на відстані у розумінні Закону про права споживачів від 30 травня 2014 року для споживачів та договір купівлі-продажу в розумінні ст. 535 Цивільного кодексу Закону від 23 квітня 1964 р. у справі покупців.
  27. Дефект - як фізичний недолік, так і юридичний недолік.
  28. Фізичний недолік - несумісність товару, що продається, з договором, зокрема, якщо предмет:
    • a. Не має властивостей, які такі речі повинні мати через цілі, зазначені в договорі, або внаслідок обставин або призначення
    • b. не має властивостей, про існування яких продавець запевняв споживача,
    • c. не підходить для мети, про яку Споживач повідомив Продавця при укладенні договору, а Продавець не повідомив про таку мету
    • d. вона була видана споживачеві в неповному стані
    • e. у разі неправильного встановлення та введення в експлуатацію, якщо ці дії були виконані Продавцем або третьою стороною, за яку відповідає Продавець, або Споживачем, який дотримувався інструкцій, отриманих від Продавця
    • f. він не має властивостей, наданих виробником або його представником, або особою, яка розміщує предмет на ринку в рамках своєї підприємницької діяльності, та особою, яка шляхом розміщення свого імені, торгової марки чи іншого відмітного знака на проданому предметі , представляє себе як виробника, якщо тільки Продавець не знав цих запевнень або, судячи з розуму, він не міг знати або вони не могли вплинути на рішення споживача укласти договір, або якщо їх зміст було виправлено до укладення договору.
  29. Правовий недолік - ситуація, коли проданий предмет є власністю третьої особи або обтяжений правом третьої особи, а також якщо обмеження у використанні або розпорядженні предметом є результатом рішення компетентного органу.
  30. Замовлення - заява про наміри покупця, зроблена через магазин, з чітким зазначенням: виду та кількості продукції; вид доставки; спосіб оплати; місце доставки товару, дані Покупця, спрямовані безпосередньо на укладення договору між Покупцем і Продавцем.

§2 Загальні умови

  1. Договір укладено відповідно до місцевого законодавства, що застосовується до місцезнаходження Продавця, та цієї Угоди.
  2. Магазин здійснює продаж на території України.
  3. Продавець зобов'язаний та зобов'язується надавати послуги та доставляти товар без Дефектів.
  4. Усі ціни, вказані Продавцем, виражені в гривнях. Ціни на продукцію не включають вартість доставки, яка вказана у прайс-листі доставки, доступної на: https://www.wittchen.ua/site/53/dostavka.html.
  5. Продавець несе відповідальність перед Клієнтом за гарантію, якщо протягом одного року з дати доставки товару Клієнту буде виявлено фізичний дефект.
  6. Підтвердження, розкриття, консолідація, безпека всіх істотних положень договору з метою отримання доступу до цієї інформації в майбутньому здійснюється у формі:
    • a. підтвердження замовлення шляхом відправлення на вказану адресу електронної пошти: замовлення,
    • б. додавання до виконаного замовлення роздрукованого підтвердження покупки, надісланого за вказаним місцем видачі товару.
  7. Продавець не стягує плату за зв'язок з ним за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а Покупець несе витрати в розмірі, що випливають з договору, який він уклав із третьою особою, яка надає йому спеціальну послугу, що забезпечує дистанційний зв'язок.
  8. Продавець забезпечує Покупцеві за допомогою системи коректну роботу магазину в таких браузерах: IE версії 7 або новішої, FireFox версії 3 або новішої, Opera версії 9 або новішої, Chrome версії 10 або новішої, Safari з останньою версією JAVA та FLASH, на екрани з роздільною здатністю понад 1024 пікселів. Використання стороннього програмного забезпечення, яке впливає на функціонування та функціональність браузерів: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari може вплинути на правильність відображення магазину, тому для отримання повної функціональності магазину https://www.wittchen .ua/, ви повинні їх вимкнути.
  9. Покупець може скористатися опцією запам'ятовування його даних магазином, щоб полегшити процес оформлення іншого замовлення. Для цього Покупець повинен надати логін та пароль, необхідні для доступу до свого облікового запису. Логін та пароль – це послідовність символів, визначена Покупцем, який зобов’язаний зберігати їх у таємниці та захищати від несанкціонованого доступу третіх осіб. Покупець може в будь-який момент переглянути, виправити, оновити дані та видалити обліковий запис у магазині.
  10. Продавець дотримується кодексу належної практики.

§3 Укладення договору та виконання

  1. Замовлення можна оформити 24 години на добу.
  2. Для того, щоб зробити замовлення, Покупець повинен виконати принаймні наступні дії, деякі з яких можуть повторюватися багато разів:
    • а. Додавання товару в кошик;
    • б. вибір типу доставки;
    • в. вибір виду оплати;
    • г. вибір місця передачі речей;
    • д. оформлення замовлення в магазині, натиснувши кнопку «Оформити замовлення».
  3. Укладення договору зі споживачем відбувається в момент оформлення замовлення.
  4. Виконання замовлення Споживача, що підлягає оплаті при доставці, відбувається після підтвердження замовлення по телефону, а замовлення, що підлягає оплаті через електронну платіжну систему - після оплати Споживачем і зараховуння коштів на рахунок Продавця.
  5. Укладення договору з Клієнтом відбувається після прийняття замовлення Продавцем, про що він повідомляє Клієнта протягом 48 годин з моменту оформлення замовлення.
  6. Виконання замовлення Клієнта, що підлягає оплаті при доставці, відбувається після підтвердження замовлення по телефону, а замовлення, що підлягає оплаті через електронну платіжну систему - після оплати Клієнтом і зараховуння коштів на рахунок Продавця.
  7. Відправка товару за договором відбувається в термін, зазначений на картці товару, а для замовлень, що складаються з декількох продуктів, в найдовший термін із зазначених на картках товару. Термін дії починається з моменту відправки замовлення.
  8. Придбаний предмет договору разом з документом купівлі-продажу відправляється обраним Покупцем видом доставки до місця видачі товару, зазначеного Покупцем у замовленні, разом з доданими вкладеннями, зазначеними в ст. §2 пункт 6b.

§4 Право на розірвання договору

  1. Споживачеві відповідно до ст.27 Закону про захист прав споживачів надається право розірвати договір, укладений на відстані, без пояснення причин і без витрат, за винятком витрат, зазначених у Ст. 33, ст. 34 Закону про захист прав споживачів.
  2. Термін розірвання договору, укладеного на відстані, становить 14 днів з моменту видачі речі, і для дотримання терміну достатньо надіслати заяву до його закінчення.
  3. Заяву про розірвання договору Споживач може подати в електронній формі або в іншій письмовій формі, що відповідає законодавству споживачів.
  4. Продавець підтвердить споживачеві на електронну пошту (зазначену при укладенні договору та іншу, якщо вона вказана в поданій заяві) отримання заяви про розірвання договору.
  5. У разі розірвання договору, договір вважається недійсним.
  6. Споживач зобов'язаний повернути товар продавцю негайно, проте не пізніше 14 днів з дня його розірвання. Для збереження терміну досить відправити речі назад до його закінчення. Споживач зобов'язаний роздрукувати та заповнити бланк рекламації/повернення у двох примірниках – один потрібно вкласти у коробку, а другий надіслати на адресу shopua@wittchen.com. Повернення потрібно відправити на одну з адрес на вибір:

    НОВА ПОШТА:
    відділення №86;
    вулиця Зодчих, 34 А, Київ, 03194
    ТОВ 'Скай Логістика'
    тел 067 411 68 68

    УКР ПОШТА:
    а/с (абонентська скринька) ТОВ 'Скай Логістика'
    тел 067 411 68 68
     
  7. Споживач повертає речі, які є предметом договору, від якого він відмовився за власний рахунок та ризик.
  8. Споживач несе відповідальність за зниження вартості речі, що є предметом договору і є результатом її використання способами, що виходять за рамки необхідних для визначення характеру, характеристик і функціонування речі.
  9. Продавець зобов'язаний негайно, не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту отримання посилки на складі в Польщі, повернути Споживачеві всі здійснені ним платежі, включаючи витрати на доставку товару.
  10. При оплаті онлайн - продавець повертає оплату, використовуючи той самий спосіб оплати, який використовував Споживач. Якщо замовлення було відправлено з формою оплати при отриманні, то грошові кошти повертаються на вказаний у Бланку повернення номер картки Приватбанку.
  11. Продавець може утримати відшкодування платежу, отриманого від Споживача, допоки товар не буде повернуто.
  12. Споживач, відповідно до ст. 38 Закону про споживачів не має права відмовитися від договору:
    • а. в яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, над якими Продавець не має контролю і які можуть статися до закінчення терміну для відмови від договору;
    • б. у яких предметом послуги є незабірний предмет, виготовлений за специфікаціями споживача або призначений для задоволення його індивідуальних потреб.

§5 Гарантія

  1. Продавець відповідно до ст.558 § 1 Цивільного кодексу виключає відповідальність перед Клієнтами через фізичні та юридичні дефекти (гарантії).
  2. Продавець несе відповідальність перед Споживачем на умовах, встановлених ст. 556 і сл. Цивільним кодеком за дефекти (гарантії).
  3. У разі договору зі Споживачем, якщо фізичний дефект був виявлений до закінчення року з моменту видачі речі, передбачається, що вона існувала в момент переходу небезпеки на споживача.
  4. Споживач, якщо продана річ має дефект, може:
    • а. подати заяву з вимогою знизити ціну;
    • б. подати заяву про розірвання договору;
    якщо Продавець негайно і без особливих незручностей для Споживача не замінить дефектну річ на товар без дефектів або усуне дефект. Однак, якщо річ вже була замінена або відремонтована продавцем або продавець не виконав зобов'язання по заміні речі на дефект або усунення дефекту, він не має права на заміну речі або усунення дефекту.
  5. Споживач може замість усунення недоліку, запропонованого Продавцем, вимагати заміни товару на не дефектний, або замість заміни вимагати усунення недоліку, якщо неможливо привести товар у відповідність до договору в спосіб, обраний Споживачем, або вимагатиме надмірних витрат у порівнянні зі способом, запропонованим Продавцем, однак при оцінці перевищення витрат враховується вартість товару без дефектів, вид і значення виявленого дефекту, а також незручності, яким в іншому випадку зазнає Споживач.
  6. Споживач не може відмовитися від договору, якщо недолік неістотний.
  7. Споживач, якщо проданий товар має недолік, також може:
    • a.вимагати заміни товару на той, що не має дефектів;
    • б. вимагати усунення дефекту.
  8. Продавець зобов’язаний замінити несправний товар на товар без дефектів або усунути дефект протягом розумного терміну без зайвих незручностей для Споживача.
  9. Продавець може відмовити у задоволенні запиту Споживача, якщо неможливо привести дефектний товар у відповідність із договором у спосіб, обраний Покупцем, або це вимагатиме надмірних витрат у порівнянні з другим можливим способом приведення його у відповідність із умовами угоди.
  10. Споживач, який реалізує права за гарантією, зобов’язаний доставити дефектний товар за рахунок Продавця на адресу рекламації:
    Кур'єрська доставка Новою Поштою
    03045
    Київ
    Пр.Віто-Литовський, 15, 3-й поверх
    ТОВ 'Скай Логістика'
    тел 067 411 68 68
  11. Витрати на заміну або ремонт несе Продавець.
  12. Продавець зобов'язаний прийняти несправний товар від Споживача у разі заміни товару на не дефектний або розірвання договору.
  13. Продавець протягом чотирнадцяти днів відповість на:
    • а) заяву про прохання про зниження ціни;
    • б) заяву про відмову від договору;
    • c) вимагання заміни товару на той, що не має дефектів;
    • г) вимагання усунення дефекту.
    В іншому випадку вважається, що він вважав заяву або вимогу Споживача обґрунтованою.
  14. Продавець несе відповідальність згідно з гарантією, якщо фізичний дефект буде виявлено протягом одного року з дати доставки товару Споживачеві.
  15. Вимога споживача про усунення дефектів або заміна на річ без дефектів, закінчується через рік з дати виявлення дефекту, проте не раніше, ніж до закінчення двох років з моменту видачі товару споживачеві, а якщо предметом продажу є річ, яка використовується до закінчення року з моменту видачі речі Споживачеві.
  16. У разі, якщо зазначений продавцем або виробником термін придатності речі до вживання закінчується після закінчення одного року з моменту видачі речі Споживачеві, Продавець несе відповідальність за фізичні дефекти цієї речі, виявлені до закінчення цього терміну.
  17. У строки, зазначені в §4 п 15-17 Споживач може подати заяву про відмову від договору або зниження ціни через фізичну несправність проданого товару, а якщо Споживач вимагав заміни товару на не дефектний або усунення дефекту, Термін подання заяви про відмову від договору або зниження ціни починається з недійсного закінчення строку заміни товару або усунення недоліку .
  18. У разі розслідування в суді щодо одного з прав, передбачених гарантією, строк для реалізації інших прав, належних Споживачеві з цього приводу, зупиняється до остаточного завершення провадження у справі. Те саме стосується медіаційного провадження, але строк для реалізації інших гарантійних прав, належних Споживачеві, починає текти з дати відмови суду затвердити угоду, укладену до медіатора, або невдалого завершення медіації.

§6 Позасудове вирішення спорів щодо покупок в Інтернет-магазині

У разі виникнення спору між Продавцем і Споживачем у зв’язку з покупкою в Магазині, Споживач може використовувати позасудові засоби розгляду скарг та відшкодування, в т.ч. шляхом подання скарги обраною офіційною мовою Європейського Союзу, включаючи польську, через Інтернет-платформу ЄС ODR, доступну за адресою:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§7 Політика конфіденційності та безпека персональних даних

  1. Адміністратором персональних даних, наданих у зв’язку з використанням функцій, доступних у Магазині, є Продавець, тобто WITTCHEN S.A. зі місцезнаходженням в м. Пальмири, вул. Гданьска 60, 05-152 Чоснув, внесена до Національного судового реєстру, який веде Окружний суд столиці Варшави, 14-й комерційний відділ Національного судового реєстру за номером KRS 0000352760, NIP 951-10-22-154, REGON 011664266.
  2. Продавець вказує таку адресу електронної пошти для зв'язку з усіх питань, пов'язаних із захистом персональних даних:
    § листом: WITTCHEN S.A., Пальмири, вул. Гданьска 60, 05-152 Чоснув,
    § електронною поштою на адресу: shopua@wittchen.com
  3. Персональні дані, зазначені Вами при реєстрації, подальшого редагування облікового запису в Магазині www.wittchen.ua і в момент вступу у використанні послуг, що надаються в електронному вигляді (наприклад, покупки в Магазині), обробляються Продавцем, перш за все, в цілях виконання укладеного договору на надання послуг в електронній формі на умовах, описаних в угоді (встановлення, формування змісту, зміни або припинення правовідносин в рамках послуг, що надаються у рамках Сайту, а також розгляд можливих скарг). Правовою основою такої обробки є ст.6 пункту 1 Літ Б Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 р. Про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних та про вільне переміщення таких даних та скасування директиви 95/46 / EC (далі 'Розпорядження').
  4. Крім того, ці дані будуть оброблені Wittchen S. A., з метою маркетингу власних послуг (у тих випадках, коли положення Закону допускають обробку персональних даних з метою, без згоди людини, до якої відносяться дані), на підставі правової основи, зазначеної у ст. 6 п. 1 літ. е) Розпорядження.
  5. У разі замовлення через сервіси Розсилки персональні дані оброблятимуться на умовах, викладених у Політиці конфіденційності.
  6. Персональні дані, надані/доступні як частина Магазину, можуть також використовуватися Продавцем для інших цілей, якщо ви дасте окрему необов’язкову згоду на таку обробку.
  7. Дані обробляються з метою надання послуг, включаючи виконання договору та продаж продукції, а також у випадках, коли це необхідно для виконання законодавчо обґрунтованих цілей розпорядника даних, зокрема для цілей прямого маркетингу власних продуктів або послуг або в інших випадках цілей, на які погоджується користувач, якщо це потрібно відповідно до чинних правил. Зокрема, це може бути згода на отримання листування та комерційної інформації щодо власних продуктів і послуг Продавця та партнерів, які співпрацюють з Wittchen S.A. надіслано в електронному вигляді та по телефону.
  8. Персональні дані можуть бути розголошені працівникам або партнерам Продавця, а також суб'єктам, які надають підтримку Продавцю на основі послуг аутсорсингу та відповідно до укладених договорів доручення та уповноважених відповідно до законодавства суб'єктів.
  9. Користувачі Магазину, які дали згоду на обробку персональних даних у складі Магазину, мають право отримати доступ до своїх персональних даних, виправити їх, видалити або обмежити обробку, право заперечити проти подальшої обробки (якщо підставою для обробки є обґрунтований інтерес адміністратора), право на передачу персональних даних. Якщо Користувач вважає, що обробка його персональних даних порушує положення Розпорядження, він має право подати скаргу до контролюючого органу щодо захисту персональних даних. , тобто президенту Управління захисту персональних даних. Користувач також має можливість в будь-який час переглянути, виправити, оновити та видалити свої персональні дані.
  10. Надання персональних даних під час реєстрації або використання послуг у Магазині є добровільним, але необхідним для реєстрації в Магазині (наприклад, реєстрації облікового запису) або використання послуг, які вимагають надання персональних даних у Магазині.
  11. Усі згоди, висловлені як частина Магазину, щодо обробки персональних даних або надсилання комерційної інформації можуть бути відкликані в будь-який час.
  12. Персональні дані будуть оброблятися до закінчення строку давності можливих претензій після видалення облікового запису, а в разі маркетингової діяльності – до відкликання згоди на їх подальшу обробку. У разі зроблених покупок дані, пов’язані з рахунком-фактурою/рахунком-фактурою, оброблятимуться до закінчення терміну дії податкових зобов’язань та до закінчення строку давності вимог або до закінчення гарантійного періоду.
  13. Детальні правила збору, обробки та зберігання персональних даних, які використовуються магазином для виконання замовлень, описані в Політиці конфіденційності, яку можна знайти за посиланням: https://www.wittchen.ua/site/106/politika- конфіденційності.html

§8 Сальваторське застереження

Якщо будь-яке положення Угоди буде визнано незаконним, недійсним або іншим чином невиконаним у межах, передбачених законодавством будь-якої країни, в якій ці положення мають застосовуватися, то в тій мірі, в якій таке положення є незаконним, недійсним або невиконаним, і відповідно до положень законодавства юрисдикції, в якій він є незаконним, недійсним або не підлягає виконанню, воно буде відключено і видалено, а в іншому положення Угоди діють і залишаються в повній силі і як і раніше є обов'язковими і здійсненними.

§9 Прикінцеві положення

  1. Ніщо в цих правилах не має на меті порушити права Покупця.
  2. Діюча версія Угоди завжди доступна Покупцю у вкладці Угода користувача. https://www.wittchen.ua/site/54/polzovatelskoe-soglashenie.html
    Під час виконання замовлення та протягом усього періоду післяпродажного обслуговування Покупець зобов’язаний дотримуватися правил, прийнятих ним при оформленні замовлення. За винятком випадків, коли Споживач вважає це менш вигідним, ніж поточні, і повідомляє Продавця про вибір поточної Угоди як обов’язкової.
  3. У питаннях, не охоплених цими правилами, застосовуються відповідні чинні законодавчі положення. Спори, якщо Споживач висловлює таку волю, вирішуються шляхом медіації або арбітражного розгляду. В крайньому випадку, справу вирішує суд місцевої та фактичної юрисдикції.
NEWSLETTER
  Cогласен на получение рассылки интернет-магазина WITTCHEN. развернуть
Администратором персональных данных является компания WITTCHEN S.A. находящаяся по адресу Пальмиры, ул. Гданьска 60, 05-152 Чоснув, e-mail: shopua@wittchen.com (именуемое в дальнейшем «Компания»). Персональные данные будут обрабатываться Компанией для отправки информационного бюллетеня на основании ст. 6 раздела 1 пункта А Регламента Европейского парламента и Совета (ЕС) 2016/679 от 27 апреля 2016 года о защите физических лиц в отношении обработки персональных данных, о свободном перемещении таких данных и отмене Директивы 95/46 / EC (RODO). Личные данные могут быть раскрыты сотрудникам или ассоциированным сотрудникам Компании, а также организациям, оказывающим поддержку Компании на основе внешних услуг и в соответствии с доверенными соглашениями с юридическими лицами, уполномоченными на основании закона. Личные данные будут обработаны до отмены согласия на дальнейшую их обработку. Каждый человек имеет право доступа к своим данным, право исправлять, удалять, ограничивать обработку, право на передачу данных, право на внесение жалобы, в том числе право отзывать согласие в любое время, не затрагивая законность обработки, которая была сделана на основе согласия перед его изъятием. Субъект данных имеет право подать жалобу Президенту Управления по защите персональных данных, когда он посчитает, что обработка его личных данных нарушает положения Директивы о защите персональных данных. Предоставление данных является добровольным, но необходимым для достижения вышеуказанной цели.
       

Cообщаем, что сайт использует файлы Cookies, чтобы узнать больше перейдите по ссылке.